Tuesday, May 18

ေဆြရယ္ မ်ိဳးရယ္ ခ်စ္ႀကိဳး သြယ္သြယ္ ေႏွာင္ဖြဲ႔ခ်ီတယ္...

ဒီရြာမွာ ေမြး။ ဒီရြာမွာ ႀကီးခဲ့တဲ့ ကုိစံလြင္ဟာ ပညာေလး စံုကတည္းက အလုပ္မ်ိဳးစံု လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ သူမ်ား လယ္ယာမွာ သူရင္းငွား မလုပ္ဖူးရံု တစ္မည္ပါပဲ။ အဲသေလာက္ေတာ့ အေျခအေန မမဲ့ခဲ့ဘူးေပါ့ေလ။ ဒါေပမယ့္ လုပ္ခဲ့သမွ် အလုပ္ေတြက မေအာင္ျမင္လွပါဘူး။ ကုန္ကုန္ေျပာရရင္ တတ္တဲ့ ပညာေလးနဲ႔ ေက်ာင္းဆရာ ၀င္လုပ္တာေတာင္ ေနာက္ပိုင္း တကယ့္ ပညာတတ္ တစ္ေယာက္ ေရာက္လာေတာ့ ႏုတ္ထြက္ေပးခဲ့ ရတာပါ။ ဒီလုိနဲ႔ တစ္ရြာသူ မေစာနဲ႔ အိမ္ေထာင္က်ခဲ့ပါေရာ။ ေဟာ .... မေစာနဲ႔လည္း အိမ္ေထာင္က်ေရာ လုပ္တတ္၊ ကိုင္တတ္၊ ျမင္တတ္၊ ေတြးတတ္တဲ့ မေစာရဲ႕ ေက်းဇူးေၾကာင့္ အိမ္နဲ႔ အိုးနဲ႔ မကြာ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္ေလး ဖြင့္ရာက "ေစာစံ" လက္ဖက္ရည္ ဆုိၿပီး ရြာမွာ နာမည္ ရခဲ့ရာက စီးပြား ျဖစ္ခဲ့ပါေတာ့တယ္။ ခုဆုိ ဗီဒီယုိ ႐ုံကေလးေတာင္ အိမ္ေဘးမွာ အဆြယ္ပြား ႏုိင္ခဲ့ပါေပါ့။

ဒါေလး နိဒါန္း သြယ္ရတာက ကုိစံလြင္၊ မေစာတုိ႔ လင္မယားဟာ ရြာမွာ မ်က္ႏွာဖုံးေတြ မဟုတ္ေတာင္မွ လူသိမ်ားတာ၊ ႏွံ႔စပ္တာေလး ေျပာခ်င္လုိ႔ပါ။ အဲသလုိ ႏွံ႔ႏွံ႔ စပ္စပ္ ရွိလုိ႔လည္း လူခ်စ္ လူခင္ ေပါသလုိ တစ္ဖက္က လူခ်ဥ္ လူတြင္ ရွိလာတာ ဓမၼတာပါပဲ။ ေနာ့ေပတဲ့ ေျပာရရင္ ခ်စ္ခင္တဲ့ လူက ပုိၿပီး မ်ားတာကေတာ့ ေသခ်ာပါတယ္။ အဓိကကေတာ့ သူတုိ႔ လင္မယားရဲ႕ ႐ုိးသားမႈေၾကာင့္ပဲ ဆုိရမွာေပါ့ေလ။ လူတုိင္းနဲ႔ တည့္ေအာင္ ေပါင္းရမယ့္ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္လုိ၊ ဗီဒီယုိ တုိ႔လုိ အလုပ္မ်ဳိးကလည္း လုပ္မိေနမွကုိး။

ဒီလုိနဲ႔ တစ္ေန႔ေတာ့ ရြာအေရွ႕ပုိင္းက ဦးသာၿဖိဳးရဲ႕ သား "ကုိသာစိန္" ျပႆနာ ေပၚရာက "ကုိစံလြင္"ဟာ ဇာတ္႐ႈပ္ထဲ ပါလာရပါေလေရာ။ ကုိသာစိန္နဲ႔ ကုိစံလြင္ဟာ ငယ္ေပါင္းႀကီးေဖာ္ မဟုတ္ၾကေပမယ့္ ဦးသာၿဖိဳးရဲ႕ ေက်းဇူးက ကုိစံလြင့္ေပၚ မွာ ရွိေနေလေတာ့ ကုိသာစိန္ ျပႆနာ ေပၚၿပီ ဆုိတာနဲ႔ ကုိစံလြင္ မေနသာ ေတာ့ပါဘူး။ ဦးသာၿဖိဳးကလည္း သူတတ္ႏုိင္တဲ့ ဘက္က လုိက္ခဲ့ၿပီးေပမယ့္ မေအာင္ျမင္လုိ႔ ကုိစံလြင္ဆီ အပူ လုပ္ခဲ့ပါၿပီ။ ဒီေတာ့ "မစြမ္းရင္းက လည္းရွိ ကန္စြန္းခင္းကလည္း ၿငိ" ဆုိတာလုိ ကုိစံလြင္ တစ္ေယာက္ ကုိသာစိန္ ကိစၥကုိ ကုိယ့္ ေယာကၡမ ကိစၥလုိ သေဘာထားၿပီး ကူညီရေတာ့တာေပါ့ေလ။
အျဖစ္က ဒီလုိပါ။

ဒီရြာႀကီးဟာ ေရွးေရွး ဘုိးစဥ္ေဘာင္ဆက္ ကတည္းက အစဥ္အလာနဲ႔ ေနခဲ့ၾကတာ ဆုိေတာ့ တစ္ရြာလုံး လုိလုိ ေဆြမ်ဳိးေတြလုိ ျဖစ္ခဲ့ၾကတာေပါ့။ ဒီေတာ့လည္း ထုံးစံ အတုိင္း ျမန္မာဆန္ဆန္ ႏွစ္အိမ့္တစ္အိမ္၊ ႏွစ္၀ုိင္းတစ္၀ုိင္း ေနခဲ့ၾကေတာ့ သူ႔ စည္း႐ုိး၊ ကိုယ့္ျခံ၀င္းရယ္လုိ႔ သိပ္မရွိၾကဘူး။ ကာခ်င္သလုိကာ၊ ခတ္ခ်င္ သလုိ ခတ္ေနၾကတာပါ။ ျပႆနာလည္း ႀကီးႀကီးက်ယ္က်ယ္ မရွိပါဘူး။ ေတာဆုိေတာ့ ေျမကလည္း ေပါတာကုိး။ ေျမယာနဲ႔ ပတ္သက္လုိ႔လည္း မက္မက္ စက္စက္ သိပ္မရွိလွဘူး။ ဒီနည္းတူ လယ္ယာေျမနဲ႔ ပတ္သက္လုိ႔လည္း သိပ္ၿပီး ေလာဘ သကၠာယေတြ မရွိလွဘူး။ နဂုိကမွ ေဆြရိပ္ မ်ဳိးရိပ္ကလည္း မကင္းၾကေပေတာ့ ပုိေနျမဲ က်ားေနျမဲေပါ့ေလ။ ဒီလုိနဲ႔ ဒီဘက္ေခတ္ ေရာက္လာေတာ့ ေက်းရြာ ေကာ္မတီေတြ ဘာေတြေပၚလာ။ ေျမယာအဖြဲ႕ေတြနဲ႔ စည္းကမ္းေတြ ဘာေတြလည္း ခ်မွတ္လာလုိ႔ ေျမယာေတြ ျခံခတ္၊ လယ္ယာေတြ သတ္မွတ္ လုပ္ၾကရပါတယ္။


ဒီမွာ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ဦးသာၿဖိဳးရဲ႕ ေျမယာနဲ႔ ျခံနီးခ်င္း ဦးစိန္ခုိ ေျမယာ၊ ဦးသာၿဖိဳးရဲ႕လယ္ယာနဲ႔ယာနီးခ်င္း ေဒၚဘုမရဲ႕ ယာေျမ အၿငိအစြန္းေလးေတြ ရွိခဲ့ပါေတာ့တယ္။ အဲဒီအခါမွာ ထုံးစံအတုိင္း ျပႆနာ ေျဖရွင္းဖုိ႔ လယ္ယာ ေကာ္မတီဆီ ေရာက္ပါတယ္။ ေက်းလက္ေတာရြာ ဆုိေတာ့ ေျမပုံ ရာဇ၀င္ရယ္၊ ဘာရယ္ တိတိ ပပေတာ့ မရွိဘူးေပါ့ေလ။ ဘုိးဘြားစဥ္ဆက္ မ်က္ျမင္ သက္ေသနဲ႔ အေထာက္ အထား တခ်ဳိ႕နဲ႔ပဲ ဆုံးျဖတ္ ၾကရတာေပါ့။ သက္ဆုိင္ရာ ေက်းရြာလူႀကီးေတြနဲ႔ ေျမယာ ေကာ္မတီကလည္း မွ်မွ် တတ သေဘာနဲ႔ပဲ လုပ္ကုိင္ ေဆာင္ရြက္ ေပးၾကပါတယ္။ ေနာ့ေပတဲ့ ဒီကိစၥမ်ဳိး ဆုိတာက ၿမိဳ႕ေပၚမွာေတာင္ ေျမယာ ရာဇ၀င္ေတြ၊ စည္ပင္ သာယာ ေျမယာပုံစံေတြ၊ ဂရန္ေတြ တိတိက်က်နဲ႔ေတာင္ မနည္း ရွင္းယူၾကရတာမုိ႔ ေတာမွာ ဆုိေတာ့ ဘယ္တိက် ႏုိင္ပါ့မလဲ။ ေျပာရရင္ေတာ့ ျခံ၀င္းကိစၥမွာေရာ၊ လယ္ယာကိစၥမွာပါ ဦးသာၿဖိဳး ဘက္က နစ္နာတယ္ ျဖစ္ပါေလေရာ။ ပတ္၀န္းက်င္ကလည္း ဦးသာၿဖိဳးဘက္က အမွန္လုိ႔ ယူဆၾကေလေတာ့ မီးေလာင္ရာ ေလပင့္ဆုိသလုိ ျဖစ္ေတာ့တာပါပဲ။ တကယ္ေတာ့ အသက္အရြယ္ ေထာက္လာၿပီ ျဖစ္တဲ့ ဦးသာၿဖိဳးက ေတာ္ေတာ္ရယ္ပါ။ သူ႔သား ကုိသာစိန္က ဆတ္ဆတ္ထိ မခံျဖစ္တာပါ။ နဂုိကမွ ေဒါသႀကီးရတဲ့ အထဲ အခ်ိန္တန္ ထန္းရည္ မူးတတ္တဲ့ ကုိသာစိန္ဟာ အဲဒီကိစၥလည္း ေပၚေရာ ယမ္းပုံမီးက် ျဖစ္ ေတာ့တာပါပဲ။ ထုံးစံအတုိင္း ထန္းရည္မူးေတာ့ ရမ္းေတာ့တာေပါ့။ ရမ္းတာမွ ေျမယာ ေကာ္မတီဥကၠ႒ အိမ္ေရွ႕ ညႀကီးသန္းေခါင္ သြားဆဲေတာ့တာ။

ျပႆနာက ဒါပါပဲ။ ေနာ့ေပတဲ့ မီးခဲကုိ ဓာတ္ဆီ ေလာင္းသလုိ ျဖစ္ေတာ့တာကုိး။ ဒီကိစၥက ကုိယ့္ေဆြမ်ဳိး ကုိယ္ဆဲတဲ့ ကိစၥ မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ တာ၀န္ရွိတဲ့ သူကုိ ဖ႐ုသ၀ါစာတုိင္းထြာတာ၊ ၀တၱရား ေႏွာင့္ယွက္တာ ဥပေဒအရ အေရး ယူရမယ့္ ကိစၥျဖစ္သြားၿပီ။ တစ္ဖက္က ၾကည့္ျပန္ ေတာ့လည္း ေဆြရိပ္ မ်ဳိးရိပ္ မကင္းတဲ့သူေတြ။ ဒါေပမယ့္ ခက္တာက အဆဲခံရတဲ့ ပုဂၢိဳလ္က တာ၀န္ရွိတဲ့သူ ျဖစ္ေနတဲ့ အျပင္ ဘုရားလူႀကီး။ အရက္ ေသစာ ဆုိလုိ႔ အလြန္ကင္းတဲ့ သူ။ ဒီမွာတင္ ျပႆနာက ဘူးေလးရာ ဖ႐ုံဆင့္ ျဖစ္ေတာ့တာကုိး။ ပထမေတာ့ ဖခင္ ျဖစ္သူ ဦးသာၿဖိဳးက ေက်းရြာေကာ္မတီ အပူကပ္ၿပီး ေျပရာေျပေၾကာင္းသြား ေျပာလုိ႔ အဆင္ေျပ မလုိလုိ ျဖစ္ပါေသးရဲ႕။ ဒါေပမယ့္ ကုိသာစိန္က ထန္းရည္မူးမူး၊ တစ္ဖက္ေဆြမ်ဳိး အားကုိးနဲ႔ (ဟုိဘက္ကလည္း ေဆြမ်ဳိးေတြမုိ႔ ဒါေလာက္ ျပႆနာ ႀကီးမယ္ မထင္ဘူး ထင္ပါရဲ႕) ေက်းရြာ ေကာ္မတီကုိပါ "ေဟ့ မဆုိင္ရင္ ၀င္မပါနဲ႔ ဓားစာမိမယ္"ဆုိၿပီး ႀကိမ္းေမာင္း ျပန္ေတာ့ ျပႆနာက ပုိ႐ႈပ္ ကုန္တာေပါ့။

ေနာက္ဆုံးေတာ့ ေက်းရြာ ႐ုံးမွာ ကုိသာစိန္ကုိ ယာယီ ဖမ္းခ်ဳပ္ပါေတာ့တယ္။ တစ္ရက္ႏွစ္ရက္ေနေတာ့ ရြာနဲ႔ မလွမ္းမကမ္းက ရဲကင္းဆီ ပုိ႔ပါေလေရာ။ သေဘာကေတာ့ ေနာက္တစ္ရက္ ႏွစ္ရက္ဆုိ ၿမိဳ႕ရဲစခန္း အပ္မယ္ေပါ့။ ဒါဆုိ အခ်ဳပ္ရမန္ ယူမွာပဲ။ ၿပီးရင္ လုိအပ္ရင္ တရားစြဲ႐ုံေပါ့။ အခ်ဳပ္နဲ႔ ၿပီးမလား။ ဒဏ္ေငြလား၊ ေထာင္က်မလား ဘယ္သူမွ မေျပာႏုိင္ဘူး။ ေလာေလာဆယ္ ေျဖမဆည္ ႏုိင္တာကေတာ့ သူ႔ အေမ (ဦးသာၿဖိဳးမိန္းမ) ေဒၚဆယ္ပါပဲ။ အဘြားႀကီးက မီးယပ္ ေရာဂါသည္။ ကုိစံလြင္နဲ႔လည္း ေဆြမ်ဳိး ေတာ္တယ္။ ဒီလုိနဲ႔ ကိုသာစိန္ ကိစၥက ကုိစံလြင့္ေခါင္း ေပၚက်လာေရာ ဆုိပါစုိ႔။
ကုိစံလြင္ကေတာ့ ေဆြရိပ္ မ်ဳိးရိပ္ မကင္းတာေၾကာင့္ ခ်က္ခ်င္း ေခါင္းညိတ္ခဲ့ေပမယ့္ "မေစာ"က ကုိသာစိန္ အေၾကာင္းသိမုိ႔ ခပ္အင္အင္ ပါပဲ။ ဟုတ္တယ္၊ ကုိသာစိန္က လူတစ္မ်ဳိး။ မူးရင္ ရမ္းတယ္။ မဟုတ္မခံ။ မဟုတ္မခံဆုိတာလည္း သူ႔ စိတ္ထဲ မဟုတ္ရင္ မခံတာ ေျပာတာ။ ယုံရတာ မဟုတ္ဘူး။ ေတာ္ၾကာ "ခင္ဗ်ားနဲ႔ ဘာဆုိင္လုိ႔လဲ" ဆုိၿပီး အသားလြတ္ ကုိစံလြင့္ပါ လွည့္ရမ္းရင္ဒုကၡ။ ေနာ့ေပတဲ့ တစ္ရြာသူျဖစ္ေနေတာ့ မေစာခမ်ာလည္း မေျပာသာဘူး။


ဒီလုိနဲ႔ ေျမယာ ဥကၠ႒ဆီ သြားဖုိ႔ေန႔ ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ "ကုိစံလြင္"အဖုိ႔ေတာ့ တထိတ္ထိတ္ေပါ့။ ျဖစ္ၾကတာကလည္း ဟုိဘက္ သည္ဘက္ အမ်ဳိးေတြဟုတ္ လား။ ကုိယ့္ခ်င္း ကုိယ့္ခ်င္း ရွင္းၾကရမွာ။ ခုေတာ့ အမ်ဳိးခ်င္း ျဖစ္ေပမယ့္ ၾကားက လက္ဖက္ရည္သမားက ၀င္ရွင္းရမွာ ဆုိေတာ့ တစ္မ်ဳိးႀကီးေပါ့။ အဲ တစ္ခုေတာ့ ရွိတယ္။ အဲဒီတစ္ခုကလည္း အေရးႀကီးတဲ့ တစ္ခု ျဖစ္ေန ပါတယ္။ ဘာလဲဆုိေတာ့ "မေစာ"ပါပဲ။ တစ္ရြာသူ ျဖစ္ေနတဲ့ "မေစာ"ဟာ ကတ္သီး ကတ္သတ္ ဆုိသလုိ ရွားရွား ပါးပါး။ ဒီရြာက တစ္ေယာက္တည္းေသာ လယ္ယာ ေကာ္မတီ ဥကၠ႒ရဲ႕ ေဆြမ်ဳိးသားခ်င္း ျဖစ္ေနတာပါပဲ။ ေနာ့ျဖင့္ "မေစာ ကုိယ္တုိင္" သူ႔ဦးႀကီးဆီ သြားပါေတာ့လားတဲ့။ ဒါေတာ့ မေစာက လည္တယ္။ "သိပ္ မ်က္ႏွာေျပာင္ တုိက္လြန္းေတာ့လည္း လူေတြက ေပါ့တန္သြားမွာ စုိးရတယ္" တဲ့။ ဟုတ္ေတာ့လည္း ဟုတ္ေပ သားေပါ့။ ၿပီးေတာ့ ဒီကိစၥ သူ႔ေယာက်္ား လုပ္ေပးတာ ဆုိၿပီးေတာ့လည္း ဂုဏ္ယူခ်င္ ေသးတာကုိး။ မေစာတုိ႔ အကြက္ေစ့ ပံုကေတာ့ ေျပာမေနနဲ႔ေတာ့။ ကုိစံလြင္ သြားခါနီးေတာ့ ဘယ္အခ်ိန္က လုပ္ထားမွန္း မသိတဲ့ ႏြားႏုိ႔ခဲ တစ္ထုပ္ ေပးလုိက္ေသးရဲ႕။ "က်ဳပ္ ဦးႀကီးက ႏြားႏုိ႔ခဲ အေသ ႀကိဳက္တာေတာ့" တဲ့။ လာဘ္ထုိးတာပဲ ဆုိဆုိ ေစ့စပ္ ေသခ်ာတာကေတာ့ ေသခ်ာတာ အမွန္ပါပဲ။

ကုိစံလြင္ပဲ အေျပာ ေကာင္းတာလား။ မေစာရဲ႕ ေဆြမ်ဳိးရိပ္ကပဲ ေအးခ်မ္းတာလား။ ႏြားႏုိ႔ခဲ ေက်းဇူးလားေတာ့ မသိပါဘူး။ ေန႔လယ္ပုိင္းလည္း က်ေရာ ကုိစံလြင္နဲ႔ ဥကၠ႒ႀကီးတုိ႔ ႏြားလွည္း တစ္စီးနဲ႔ ရြာက ထြက္သြားၾကတာေတြ႕လုိက္ၾကရပါတယ္။ ဟုတ္ပါ့။ ညေနေစာင္းေတာ့ လွည္းေနာက္မွာ ငုတ္တုတ္ ကေလး ယုိ႔ယုိ႔ ထုိင္လုိ႔ ေခါင္းငုိက္စုိက္နဲ႔ ပါလာတဲ့ ကုိသာစိန္ကုိ တစ္ရြာလုံး ျမင္လုိက္ ၾကရေတာ့တာပါပဲ။ အမ်ားကေတာ့ ကုိစံလြင့္ေက်းဇူးႀကီး ပါေပါ့။ မေစာကလည္း သူ႔ ေယာက်္ား အတြက္ ဂုဏ္ယူလုိ႔ သူ႔ကုိယ္သူ ဖုံးဖုံးဖိဖိ ေနေပး ရွာပါတယ္။

ေနာက္ေန႔ မနက္လင္းေတာ့ ေစာစံ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္မွာ ထုံးစံထက္ နည္းနည္းေစာၿပီး လူစည္ကားေနပါေရာ။ ဟုိ၀ုိင္း သည္၀ုိင္း လွမ္းလွမ္းၿပီး ေျပာေနၾက တာကလည္း ကုိသာစိန္ လြတ္လာၿပီ ဆုိတဲ့ ကိစၥပါပဲ။ ကုိစံလြင့္ ေက်းဇူးကုိလည္း ေျပာၾကေလရဲ႕။ မေစာ ေက်းဇူး မကင္းဘူး ဆုိတာလည္း အတြင္းသိေတြက တုိးတုိး တစ္မ်ဳိး၊ က်ယ္က်ယ္ တစ္ဖုံ ေပါ့ေလ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ႐ုိး႐ုိး ေအးေအး ေနတတ္တဲ့ ကုိစံလြင္က မ်က္ႏွာ မထားတတ္သလုိ၊ မ၀င့္ႂကြားတတ္တဲ့ မေစာက လည္း သူ႔ေယာက်္ား အတြက္ နည္းနည္းေလး ျဖစ္ျဖစ္ေတာ့ ဂုဏ္ယူေနမိပါတယ္။

အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ ခပ္ကုပ္ကုပ္ ၀င္လာတဲ့ ကုိသာစိန္ကုိ ေတြ႕လုိက္ၾကရပါတယ္။ အားလုံးကလည္း ကုိသာစိန္ကုိ အကဲခတ္ေနၾကပါတယ္။ ထင္ၾကတာကေတာ့ ကုိသာစိန္ဟာ ကုိစံလြင္၊ မေစာကုိ ေက်းဇူးတင္ စကားေျပာတယ္ မွတ္တာေပါ့ေလ။ ဒါေပမယ့္ သူ႔ထံုးစံ အတုိင္း ကုိသာစိန္ က ဘယ္သူ႔မွ သိပ္အေရး မလုပ္ဘဲ ေထာင့္ေကြးက ခုံမွာ ထုိင္ပါတယ္။ ကုိစံလြင္ ကလည္း သူႀကိဳက္တတ္တဲ့ လက္ဖက္ရည္ ခ်ဳိပ်စ္ပ်စ္ တစ္ခြက္ သြားခ်ေပးပါတယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေက်းဇူးပဲ ကုိစံလြင္ရယ္ ေလာက္ေတာ့ ေျပာလိမ့္မယ္ ထင္မိတာေပါ့ေလ။ ဒါေပမယ့္ ကုိသာစိန္ကေတာ့ မတုန္မလႈပ္ပါပဲ။ သူ႔စိတ္ထဲက ေက်းဇူးေတြ တင္ေနမ လားေတာ့ မသိႏုိင္ဘူးေပါ့။ ဒါမွမဟုတ္ ဒီကိစၥဟာ ေဆြေရးမ်ဳိးေရးမုိ႔ ေက်းဇူးတင္ စရာ မလုိဘူးလည္း ထင္ခ်င္ ထင္မွာေပါ့ေလ။ သူ႔ နဂုိပုံစံကုိက ဒီလုိပဲ မပြင့္တပြင့္ ဟာကုိ။ အဲ ထန္းရည္ မမူးေသးခင္ ေျပာပါတယ္။ မူးရင္ေတာ့ ေအာ္ဆဲခ်င္ဆဲ၊ ဒါမွ မဟုတ္ ထုိင္ရွိခုိးမွာ ေသခ်ာပါတယ္။

ဒီအခ်ိန္မွာပဲ ဆုိင္ထဲကုိ ဆူဆူပူပူ ေအာ္ဟစ္ရင္းနဲ႔ လူတစ္စု ၀င္လာပါတယ္။ ကုိသာစိန္ရဲ႕ ထန္းရည္ ေသာက္ဖက္ ဖုိးေမာင္တုိ႔ အုပ္စုပါပဲ။ ဆဲေဖာ္ဆဲဖက္ ေတြဆုိလည္း ဟုတ္ပါ့ေပါ့။

"ေဟး ေဘာ္ဒါႀကီး"

"ေဟး ဆူပါမင္း"

"ေဟး သူရဲေကာင္းႀကီး"

စသျဖင့္ ခ်ီးက်ဴး ေအာ္ဟစ္လာၾကပါတယ္။ ဟုတ္ပါ့ ကုိသာစိန္ကုိ ေပါ့ေလ။ သူတုိ႔ အရက္ ေစာေစာ ေသာက္လာၾကပုံ ရပါတယ္။ ကုိသာစိန္႔ စားပြဲမွာ ၀ုိင္းထိုင္ လုိက္ၾကပါတယ္။

"ညေန ထန္းေတာမွာ သူရဲေကာင္းႀကီးကုိ ဂုဏ္ျပဳပြဲ လုပ္ရမယ္" သံေသး သံေၾကာင္ေတြနဲ႔ ေအာ္ဟစ္ၾကပါတယ္။ ကုိသာစိန္က "က်ဳပ္ မေန႔ကမွ အခ်ဳပ္က လြတ္တာ ေသာက္ဆံ မရွိဘူး"ဆုိေတာ့ "ဟာ ငါတုိ႔က ဂုဏ္ျပဳရမွာပါကြာ"တဲ့။ ဒီၾကားထဲ "ေရႊမ်ဳိး မ်က္ႏွာမုိ႔ လြတ္တာပါကြာ။ ဘယ္သူ႔မွ ေက်းဇူးတင္ စရာ မလုိဘူး" ဆုိတဲ့ စကားတစ္ခြန္းကလည္း ဘယ္သူ႔ဆီကမွန္းမသိ ထြက္လာပါတယ္။

ဆုိင္ထဲ ရွိေနၾကတဲ့ သူ ေတြက တအံ့တၾသ ျဖစ္ကုန္ ၾကတယ္။ ဒီအခ်ိန္ ဒီအခါ ဒီဆုိင္ထဲမွာ ဒီစကားမ်ဳိး က်ယ္က်ယ္ ေလာင္ေလာင္ မေျပာသင့္ဘူး ဟုတ္လား။ တစ္ဆုိင္လုံး တိတ္သြားၿပီး ကုိသာစိန္ ဘာေျပာမလဲ ေစာင့္နားေထာင္ ေနၾကတယ္။ အဲဒီ တဒဂၤမွာပဲ ဘယ္လုိမွ မထင္မွတ္တဲ့ ေထာင့္ကေန အသံတစ္သံ ထြက္လာ ပါတယ္။

ဘယ္လုိမွ မထင္မွတ္တဲ့ တစ္ရြာသူ မေစာဆီက ျဖစ္ေနတာမုိ႔လည္း ပုိအံ့ ၾသရတာပါ။ ဘယ္တုန္းကမွ ေဆြမ်ဳိးအုပ္စု ေတာင့္တဲ့ ဒီရြာမွာ စကား မဟဘူးတဲ့
မေစာ...။

"ဒီမယ္ ကုိဖုိးေမာင္ ရွင္တုိ႔ တယ္လည္း သတိၱေကာင္းပါလား။ ဘာသူရဲေကာင္းလဲ၊ ဘာဂုဏ္ျပဳမွာလဲ။ ဟင္ ေဟာ့ဒီ ကုိသာစိန္ အခ်ဳပ္က်ေနတုန္းက ရွင္တုိ႔ သူ႔ အိမ္သြားၿပီး ဘႀကီးဦးသာၿဖိဳးကုိ အကူအညီ ေပးဖူးသလား။

သူ႔အေမ ေရာဂါသည္ ေဒၚေလးဆယ္ကုိ အားေပးဖူးလား။ ကုန္ကုန္ ေျပာမယ္။ အမႈပတ္မွာ စုိးလုိ႔ က်ဳပ္တုိ႔ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္ေတာင္ လာမထုိင္ရဲဘူး မွတ္လား။ ကုိင္း အားေတာ့ နာပါရဲ႕၊ ရွင္တုိ႔ အုပ္စု ခုခ်က္ခ်င္း က်ဳပ္ ဆုိင္ထဲက ထြက္ေတာ္မူၾကပါ၊ ကန္ေတာ့ပါေသးရဲ႕"

တကယ္ေတာ့ ကုိသာစိန္ေရာ ကုိဖုိးေမာင္တုိ႔ အုပ္စုပါ ဆုိင္ထဲက ထြက္မသြား ၾကပါဘူး။ ကုိစံလြင္ကလည္း သူ႔မယား မေစာကုိ ေဖ်ာင္းဖ် ပါတယ္။ မိတ္ပ်က္မွာ စုိးလုိ႔ မဟုတ္ပါဘူး။ ကုိယ့္ေဆြမ်ဳိးေတြ မဟုတ္လား။ အျမဲေတြ႕ ေနရမယ့္ မ်က္ႏွာေတြ မဟုတ္လား။ ၿပီးေတာ့ ေဆြမ်ဳိးေတြရယ္လုိ႔ မ်က္ႏွာစုံညီ ေတြ႕ၾက ရတာ ဆုိလုိ႔ မနက္ပုိင္း ဒီ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္နဲ႔ ညေနပုိင္း ထန္းေတာရယ္ပဲ ရွိတာဟုတ္လား။

ဟုတ္ပါရဲ႕။ မနက္ပုိင္း ေစာစံ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္မွာ လူစည္ခဲ့သလုိ ညေနပုိင္းမွာလည္း ထန္းေတာမွာ ကုိသာစိန္ ဂုဏ္ျပဳပြဲဆုိၿပီး လူစည္ခဲ့ပါေလရဲ႕။
ကူညီခဲ့သူေတြေရာ၊ အမႈပတ္မွာ ေၾကာက္လုိ႔ ေရွာင္ေနတဲ့ သူေတြေရာ၊ တရားလုိ ဘက္ကေရာ၊ တရားခံဘက္ကေရာ စုံလုိ႔ပါပဲ။
ေၾသာ္ ေဆြမ်ဳိးေတြ ဆုိေတာ့။


သုေမာင္

ဆက္ဖတ္ရန္>>>

''ေဆာရီး"ကို အလြယ္တကူ မေျပာပါနဲ႔



ေကာင္ေလးနဲ႔ေကာင္မေလးက ငယ္ငယ္ေလးတည္းက အတူႀကီးျပင္းလာၾကသူေတြ ျဖစ္တယ္။ ေကာင္ေလးက ေကာင္မေလးကို အၿမဲအေဖာ္ေခၚၿပီး ရြာျပင္ဖက္က ေခ်ာင္းစပ္မွာ ငါးသြားဖမ္းေလ့ရွိတယ္။ ငါးဖမ္းျပန္တိုင္း ေကာင္ေလးရဲ႕ပလိုင္းထဲမွာ ငါးေတြကအျပည့္... ေကာင္မေလးမွာေတာ့ လက္ဗလာနဲ႔ ျပန္ခဲ့ရတာခ်ည္းပဲ။ ငါးမရခဲ့တဲ့ ေကာင္မေလးက မ်က္ရည္အဝဲသားနဲ႔ အိမ္ျပန္ေရာက္တဲ့အထိ မေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ဘူး။

ညစာစားခါနီး အိမ္ေရွ႕တံခါးေခါက္သံၾကားေတာ့ ေကာင္မေလးက တံခါးဖြင့္ၾကည့္တယ္။ တံခါးေရွ႕မွာရပ္ေနတဲ့ ေကာင္ေလးကိုေတြ႔ေတာ့ ႏုတ္ခမ္းစူၿပီး လွည့္ထြက္မယ္လုပ္ေတာ့ ေကာင္ေလးက ကပ်ာကယာေရွ႕တက္ၿပီး "နင့္ငါးေတြ ငါဖမ္းပစ္လိုက္တာ ေဆာရီးေနာ္. ေရာ့ ဒါနင့္အတြက္" လို႔ ေတာင္းပန္ၿပီး ငါးေတြထည့္ထားတဲ့ ဖန္ငါးကန္ေလးကို လွမ္းေပးတယ္။ စူေနတဲ့ေကာင္မေလးရဲ႕ ႏုတ္ခမ္းေလးေျပေလ်ာ့သြားၿပီး အၿပံဳးပန္းတစ္ပြင့္ ဖူးပြင့္လာခဲ့တယ္။ ရိုးသားျဖဴစင္တဲ့ ကေလးဘဝကို အဲဒီလို အျပစ္ကင္းကင္း သူတို႔ျဖတ္သန္းရင္း တေျဖးေျဖး ႀကီးျပင္းလာခဲ့ၾကတယ္။

အဲဒီ "ေဆာရီး" က ရိုးသားျဖဴစင္တဲ့ေဆာရီးျဖစ္ပါတယ္။

ေကာင္ေလးက ေကာင္မေလးကို အၿမဲစေနာက္တတ္တယ္။ ေကာင္မေလးငိုတဲ့အထိ သူအစသန္ခဲ့သလို ေကာင္မေလးရယ္တဲ့အထိ သူေခ်ာ့တတ္ခဲ့တယ္။ ေကာင္ေလးက ေကာင္မေလးရဲ႕စက္ဘီးကို အၿမဲေလခိုးေလ်ာ့ၿပီး တစ္ေနရာမွာ ပုန္းေနတတ္တယ္။ ေျခမကိုင္၊ လက္မကိုင္မီျဖစ္ေနတဲ့ ေကာင္မေလးကို ေခ်ာင္းၾကည့္ရင္း သူ႔ဆီဆက္လာမယ့္ ေကာင္မေလးရဲ႕ဖုန္းကို သူေစာင့္ေနခဲ့တယ္။ ၿပီးေတာ့ ေကာင္မေလးဆီက ေလခိုးေလ်ာ့တဲ့သူခိုးကို ဆူပူႀကိမ္းေမာင္းသံေတြ နားေထာင္ၿပီး သူသေဘာက်ေနတတ္တယ္။ ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိ ေကာင္မေလးရဲ႕ အဲဒီလိုအျပဳအမႈကို သူအရမ္းႏွစ္ၿခိဳက္ခဲ့တယ္။

ေခ်ာင္းၾကည့္ရာကေန ေကာင္ေလးထြက္လာၿပီး အေဝးကအခုမွ ေရာက္လာဟန္နဲ႔ ေလမရွိတဲ့စက္ဘီးကို ကူတြန္းေပးတတ္တယ္။ ေဘးက ပြစိပြစိေရရြတ္ေနတဲ့ ေကာင္မေလးကိုၾကည့္ၿပီး သူခိုးရယ္ေနတတ္တယ္။ ၿပီးမွ စိတ္မေကာင္းဟန္နဲ႔ "ေဆာရီး.... ငါမွားသြားတယ္" လို႔ ေတာင္းပန္တတ္တယ္။ က်ိန္ဆဲေနတဲ့ ေကာင္မေလးႏုတ္ခမ္းေတြ ေပ်ာ့ေပ်ာင္းသြားၿပီ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ဒီလိုမလုပ္ဖို႔ ေကာင္ေလးကို ဆံုးမတတ္တယ္။ ေကာင္မေလးရဲ႕ အဆံုးအမေအာက္မွာ ေကာင္ေလးက ေခါင္းငံု႔လို႔..... ေန႔ရက္ေတြကို ရယ္ေမာျခင္းနဲ႔ သူတို႔အဆံုးသတ္ခဲ့ၾကတယ္။

အဲဒီ "ေဆာရီး" က ေပ်ာ္ရႊင္တဲ့ေဆာရီးျဖစ္ပါတယ္။

ဒီလိုနဲ႔ ေက်ာင္းၿပီးေတာ့ ေကာင္ေလးနဲ႔ေကာင္မေလး ကိုယ္စီအလုပ္ဝင္ၾကတယ္။ ေကာင္ေလးကအလုပ္မ်ားၿပီး နားရက္ေတြ သိပ္မရွိခဲ့ဘူး။ ေကာင္မေလးက သူ႔ကိုဂရုမစိုက္ဘူးဆိုၿပီး ေကာင္ေလးကို အျပစ္တင္တယ္။ ေနာက္ေတာ့ ပထမဆံုးအႀကိမ္ သူတို႔ရန္ျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္။ ေကာင္မေလးငိုေတာ့ ေကာင္ေလးက "ဒါ ငါ့အလုပ္အတြက္" လို႔ ေျဖရွင္းတယ္။

ဒီလိုေသြးေအးစစ္ပဲြက ရက္ေတာ္ေတာ္ၾကာသြားတယ္။ ေနာက္ေတာ့လည္း ေကာင္မေလးက မေနႏိုင္ပါဘူး။ ေကာင္ေလးကို ျပန္ေခၚၿပီး စစ္ေျပၿငိမ္းေၾကာင္း လက္နက္ခ်တယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာ သူတို႔မၾကာခဏ ရန္ျဖစ္လိုက္ ျပန္ေခၚလိုက္ လုပ္ခဲ့ၾကတယ္။ ရန္ျဖစ္တိုင္းလည္း ေကာင္မေလးဖက္ကစၿပီး ေျပၿငိမ္းတာခ်ည္းပဲ။

အဲဒီႏွစ္က ေကာင္မေလးရဲ႕ေမြးေန႔မွာ ရိုမန္တစ္ဆန္ဆန္ ေမြးေန႔ပဲြလုပ္ေပးမယ္လို႔ ေကာင္ေလးက ေကာင္မေလးကို ဂတိေပးတယ္။ ေမြးေန႔မွာ ေကာင္ေလးအလာကို ေကာင္မေလးေစာင့္ေနခဲ့တယ္။ ညနက္သန္းေခါင္အထိ၊ မိုးလင္းတဲ့အထိ ေစာင့္ေနခဲ့တယ္။ မနက္ႏိုးလာတဲ့ ေကာင္မေလးရဲ႕ပါးျပင္ေပၚမွာ မ်က္ရည္စီးေၾကာင္းရာေတြ စြန္ထင္းလို႔.... ေကာင္ေလးေရာက္လာေတာ့ ေကာင္မေလးရဲ႕ မ်က္ရည္ေတြကို သုတ္ေပးရင္း "ေဆာရီးေနာ္... နင့္ကို ငါလက္ထပ္ပါရေစ" ဆိုၿပီး လက္စြပ္တစ္ကြင္းထုတ္ေပးတယ္။

အဲဒီ "ေဆာရီး" က တစ္ဘဝစာကို တာဝန္ယူရဲတဲ့ေဆာရီးျဖစ္ပါတယ္။

မဂၤလာေဆာင္ အတူေနၿပီးတဲ့ေနာက္ ေကာင္ေလးရဲ႕အလုပ္အကိုင္ေတြ ပိုတိုးတက္ေအာင္ျမင္ခဲ့တယ္။ ေကာင္မေလးက ေကာင္ေလးအတြက္ ေန႔တိုင္းခ်က္ျပဳပ္၊ ေလွ်ာ္ဖြပ္နဲ႔ ကြၽမ္းက်င္တဲ့ အိမ္ေထာင္ရွင္မတစ္ဦးျဖစ္ခဲ့တယ္။ ေကာင္မေလးက ေစ်းသြားတိုင္း ငါးေလးေတြဝယ္လာၿပီး ကန္ေလးထဲမွာ ေမြးထားတတ္တယ္။ "ဘာေၾကာင့္လဲ" လို႔ ေကာင္ေလးေမးခဲ့ရင္ ဘာမွျပန္မေျဖဘဲ သူၿပံဳးေနခဲ့တတ္တယ္။

တေျဖးေျဖး ေကာင္ေလးအိမ္ျပန္ေနာက္က်လာတယ္။ ျပန္လာတိုင္းလည္း ေရေမႊးနံ႔တစ္မ်ဳိးမ်ဳိးက ေကာင္ေလးကိုယ္မွာ ကပ္ၿငိလာတတ္တယ္။ ဒါကို ေကာင္မေလး မေမးခင္ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးျပၿပီး ေကာင္ေလးေျဖရွင္းတတ္တယ္။ အဲဒီကစ ေကာင္မေလး စကားသိပ္မေျပာေတာ့ဘူး။ အရင္ကလိုလည္း မသြက္လက္ေတာ့ဘူး။ ဘယ္မွလည္း သိပ္မသြားေတာ့ဘဲ မရႊင္မပ်နဲ႔ အိမ္ထဲမွာပဲ ေအာင္းေနတတ္ခဲ့တယ္။ ခံစားခ်က္မ်ားတဲ့ ကိုရီးယားကားေတြၾကည့္ၿပီး ေကာင္မေလးငိုေနတတ္တယ္။

ေနာက္ပိုင္း ေကာင္ေလးေနာက္က်ျပန္လာတိုင္း သူ႔ကိုယ္ေပၚမွာ ေရေမႊးနံ႔တစ္မ်ဳိးပဲ ရတတ္ေတာ့တယ္။ ေကာင္မေလးဘာမွ မေမးခဲ့ပါဘူး။ ဒါကိုေကာင္ေလးက မလံုသလိုနဲ႔ "ေဆာရီး... ဒီေန႔ အလုပ္မွာ စားပဲြေသာက္ပဲြရွိျပန္တယ္" လို႔ ေျပာတတ္တယ္။

အဲဒီ "ေဆာရီး" က လိမ္ညာျခင္းအစရဲ႕ေဆာရီးျဖစ္ပါတယ္။

တေျဖးေျဖး အလုပ္အေၾကာင္းျပၿပီး ေကာင္ေလး အိမ္မျပန္လာခဲ့ေတာ့ဘူး။ အလုပ္အကိုင္ေကာင္းေလ၊ ေဘးက ေျမႇာက္ပင့္တဲ့လူမ်ားေလနဲ႔ ေကာင္ေလးရဲ႕ေန႔ရက္ေတြက ေျမႇာက္ပင့္သံေတြၾကားထဲမွာ ဂုဏ္ယူဝင့္ၾကြားစြာနဲ႔ ကုန္ဆံုးခဲ့တယ္။ ေကာင္မေလးကေတာ့ အိမ္ထဲအိမ္ျပင္ေတာင္ အထြက္နည္းခဲ့တယ္။ ကိုယ့္ကိုယ္ကို အိမ္ထဲမွာ ပိတ္ေလွာင္ၿပီးေနခဲ့တယ္။ အရင္တုန္းက ေကာင္ေလးနဲ႔ေျပာမကုန္ႏိုင္တဲ့ တီတီတာတာစကားေလးေတြ ရွိခဲ့ေပမယ့္ အခုခ်ိန္မွာေတာ့ ေကာင္မေလးက တစ္ေယာက္ထဲ အေဖာ္မဲ့လို႔ အထီးက်န္ေနခဲ့ရတယ္။

ေကာင္ေလးကို "ဘယ္အခ်ိန္ ျပန္လာမလဲ?" လို႔ ေမးတိုင္း ေကာင္ေလးက အစာသီးနင္သြားတဲ့အသံနဲ႔ "ေဆာရီး... ငါအလုပ္မ်ားေနတယ္" လို႔ ျပန္ေျဖတတ္တယ္။ ဖုန္းခြက္ကို မသာမယာခ်ရင္း ေကာင္မေလး စိတ္မေကာင္းျဖစ္ခဲ့တယ္။ အဲဒီေနာက္မွာေတာ့ ေကာင္ေလးဘယ္အခ်ိန္ အိမ္ျပန္လာမလဲဆိုတာကို သူမေမးခဲ့ေတာ့ဘူး။

အဲဒီ "ေဆာရီး"က ဝတ္ေက်တမ္းေက်ေျပာတဲ့ ေဆာရီးျဖစ္ပါတယ္။

ရုပ္ရွင္ေတြထဲကလုိမ်ဳိး ေကာင္မေလးက သူ႔ကိုယ္သူ အလွစျပင္ခဲ့တယ္။ ေကာင္ေလးအိမ္မျပန္တာဟာ တစ္ေန႔တစ္ေန႔ အိုစာသြားတဲ့ သူ႔ရုပ္ရည္ေၾကာင့္ျဖစ္မယ္ဆိုၿပီး အလွေတြ သူစျပင္ခဲ့တယ္။ ကိုယ္ရဲ႕ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းကို ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ လုပ္ေဆာင္မွရႏိုင္မယ္၊ တြန္႔ဆုတ္ေနလို႔ မျဖစ္မွန္း သူသိခဲ့တယ္။

အဲဒီေန႔က ေကာင္မေလးအလွေတြျပင္ၿပီး ေကာင္ေလးဆီကို သြားခဲ့တယ္။ ဒါဟာ ေကာင္ေလးရဲ႕အလုပ္ဆီ ပထမဆံုးအႀကိမ္ သူသြားခဲ့တာျဖစ္သလို ေနာက္ဆံုးအႀကိမ္လဲဟုတ္ခဲ့တယ္။ ဓာတ္ေလွကားခလုတ္ကို ႏွိပ္ၿပီး ေကာင္ေလးအၿမဲေျပာတဲ့ "အလုပ္မ်ားတယ္" ဆိုတဲ့ေနရာကို သူေရာက္လာခဲ့တယ္။ ခမ္းခမ္းနားနားျပင္ထားတဲ့ ကုမၸဏီေထာင့္တိုင္းကို သူလိုက္ၾကည့္ခဲ့တယ္။ ေနရာတိုင္းက လွပလို႔ေနတယ္။ ဝရန္တာကိုျဖတ္ၿပီး ေကာင္ေလးရဲ႕ရံုးခန္းဆီ သူေရာက္လာခဲ့တယ္။ ရံုးခန္းတံခါးကို သူသာသာေလး တြန္းဖြင့္ၾကည့္လိုက္တ့ဲ တခဏ သူအံ့ၾသမင္သက္သြားမိတယ္။

သူ႔မ်က္စိေရွ႕မွာ ေတြ႔ရတဲ့သူက သူ႔ခင္ပြန္းမဟုတ္ခဲ့ဘူး...
သူ႔စက္ဘီးကို ေလအၿမဲခိုးေလ်ာ့တဲ့ ေနာက္ေတာက္ေတာက္ ေကာင္ေလးမဟုတ္ခဲ့ဘူး...
ငါးေတြဖမ္းၿပီး ကန္ထဲထည့္ခဲ့တဲ့ ေကာင္ေလးလည္း မဟုတ္ခဲ့ဘူး....

တစ္ျခားမိန္းမတစ္ေယာက္နဲ႔ အၾကည္ဆိုက္ေနတဲ့ ေယာက္်ား၊ ေသြးသားေတြ ဆာေလာင္ေနတဲ့ အရိုင္းတိရစာၦန္ျဖစ္ေနခဲ့တယ္။

ေကာင္မေလးကိုေတြ႔ေတာ့ ေကာင္ေလးက ကပ်ာကယာ ေျဖရွင္းဖို႔လုပ္တယ္။ ေနရာကေန ေကာင္မေလး ခ်က္ခ်င္းလွည့္ထြက္ေတာ့ ေနာက္ကေန ေကာင္ေလးအေျပးလိုက္တယ္။ အဲဒီညက မိုးေတြသည္းသည္းမည္းမည္း ရြာသြန္းလို႔.........

ေကာင္ေလးရဲ႕ေအာ္သံေတြကို ေကာင္မေလး ဂရုမစိုက္ခဲ့ေတာ့ဘူး။ "ေဆာရီးပဲ.... နင့္ကိုပဲ ငါခ်စ္ပါတယ္ကြာ... နင့္ကိုပဲ ငါတကယ္ခ်စ္တာပါ" တဲ့။ ေကာင္ေလးရဲ႕ေအာ္သံေတြ မိုးသံနဲ႔အတူ ေရာေထြးလို႔ ေကာင္မေလးမၾကားခဲ့ပါဘူး။

အဲဒီ "ေဆာရီး" က လူကိုထိခိုက္နာက်င္ေစတဲ့ေဆာရီး ျဖစ္ပါတယ္။

ေကာင္မေလးကို ေကာင္ေလးရွာမေတြ႔ခဲ့ေတာ့ဘူး။ ေကာင္မေလးေပ်ာက္ေနခဲ့တယ္။ ေကာင္မေလးမရွိေတာ့ ေကာင္ေလးရဲ႕ကမာၻက ေမွာင္မည္းလို႔... အလုပ္လုပ္ခ်င္စိတ္လဲ မရွိေတာ့ဘူး။ ေန႔ရက္ေတြကို အရက္နဲ႔ျဖတ္သန္းခဲ့တယ္။ ေကာင္မေလးကို လိုက္ရွာခ်င္ေပမယ့္ သူငယ္ခ်င္းမရွိတဲ့ ေကာင္မေလးကို ဘယ္သြားရွာရမွန္း မသိခဲ့ဘူး။ ေကာင္မေလးရဲ႕တစ္ဦးတည္းေသာ သူငယ္ခ်င္းက သူပဲရွိခဲ့တာမို႔ ဖုန္းအလာကို ေစာင့္ေနဖို႔ပဲ ေကာင္ေလးတတ္ႏိုင္ခဲ့တယ္။ ေကာင္မေလးရဲ႕ ဖုန္းေတြလြတ္သြားမွာစိုးလို႔ ဖုန္းကို (၂၄)နာရီလံုး ဖြင့္ၿပီးေစာင့္ေနခဲ့တယ္။

ေကာင္ေလးရဲ႕ ဒီလိုေစာင့္ေမွ်ာ္ျခင္းက ႏွစ္ဝက္အထိၾကာသြားခဲ့တယ္။ တစ္ေန႔မွာ စာတိုက္ကေန ဗူးေလးတစ္လံုး ေရာက္လာခဲ့တယ္။ ဗူးထဲမွာ ေခ်ာင္းငါးေလးေတြရဲ႕ နမူနာရုပ္ၾကြေလးေတြပါတယ္။ ငါးတခ်ဳိ႕က သစ္ရြက္ေလးေဘးမွာ၊ တခ်ဳိ႕က ျမက္ေတြၾကားထဲမွာ ပံုစံအမ်ဳိးအမ်ဳိးနဲ႔ ရွိေနခဲ့တယ္။ ဗူးထဲမွာ စာတစ္ေစာင္လည္းပါၿပီး စာထဲမွာ ဒီလိုေရးထားပါတယ္။

"နင့္ကိုေတြ႔ဖို႔ ငါ့မွာ သတၱိမရွိခဲ့ဘူး။ ငါေပ်ာ့ညံ့လြန္းလို႔ျဖစ္မယ္ ဒါမွမဟုတ္ နင့္ကိုငါ လံုးဝမေတြ႔ခ်င္လို႔လည္းျဖစ္မယ္။ ငါ ေနေကာင္းတယ္။ နင့္ကိုခဲြၿပီး ဘယ္လိုရွင္သန္ရမယ္ဆိုတာကို ငါသိခဲ့တယ္။ ငါ့ကိုယ္ငါ ဂရုစိုက္ေကြၽးေမြးႏိုင္ခဲ့တယ္။ နင့္အျပန္ကို ငါေန႔တိုင္း ေစာင့္စရာမလိုေတာ့ဘူး။ ဟင္းေတြ ပူပူေႏြးေႏြးခ်က္ၿပီး ေအးစက္သြားတဲ့အထိ ငါေစာင့္စရာ မလိုခဲ့ေတာ့ဘူး။ ဖုန္းလည္း ငါမသံုးေတာ့ဘူး။ နင့္အတြက္နဲ႔ (၂၄)နာရီလံုး ဖုန္းကို ငါဖြင့္ထားစရာလဲ မလိုေတာ့ဘူး။

ငါ့ကိုယ္ငါ ဘယ္လိုၾကင္နာရမယ္ဆိုတာကို ငါနားလည္သြားၿပီ။ လွပတဲ့ေန႔ရက္ေတြကို ဘယ္လိုတန္ဖိုးထားရမယ္ဆိုတာကို ငါသိသြားၿပီ။ နင့္ကို ဘယ္လိုခ်စ္ရမယ္ဆိုတာကို ငါေမ့လိုက္ႏိုင္ခဲ့ၿပီ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ငါ့အခ်စ္ေတြကို အနာတရျဖစ္ေအာင္ နင္ေဆာ့ကစားခဲ့လို႔ျဖစ္တယ္။ ကြာရွင္းစာခ်ဳပ္ကို ငါးကန္ေအာက္မွာ ငါဖိထားခဲ့တယ္။ နင္လက္မွတ္ထိုးၿပီးရင္ ဒီလိပ္စာအတိုင္း ငါ့ကိုပို႔ေပးခဲ့ပါ။ ေဆာရီးပဲ.... ငါစိတ္ေတြ ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္သြားခ့ဲပါၿပီ"

လိပ္စာအတိုင္း ေကာင္မေလးကို ေကာင္ေလးသြားရွာခဲ့တယ္။ ရင္ထဲမွာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္အျပည့္နဲ႔ ေကာင္မေလးဆီက ခြင့္လြတ္ျခင္းေတြယူၿပီး ေကာင္မေလးမရွိရင္ သူ႔ဘဝ မရွင္သန္ရဲတဲ့အေၾကာင္းေျပာဖို႔ ေကာင္ေလးလိုက္သြားခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ အိမ္တံခါးဖြင့္ေပးတဲ့သူက ေကာင္မေလးကိုယ္တိုင္ မဟုတ္ခဲ့ဘူး။ ေကာင္ေလးဆီက စာေရးၿပီးတဲ့ေနာက္ သူ႔ကိုယ္သူ အဆံုးစီရင္သြားပါတယ္လို႔ ေကာင္မေလးအေဖက စိတ္မေကာင္းစြာေျပာတယ္။ ေကာင္ေလးအသိေတြ ခ်ာခ်ာလည္ကုန္တယ္။ ေနာင္တေတြက တေပြ႔တပိုက္နဲ႔ သူ႔တစ္သက္စာေတာင္ ထမ္းပိုးလို႔ မႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။

တခ်ဳိ႕ "ေဆာရီး" က အဲဒီလိုနည္းနဲ႔ အဆံုးသတ္ခဲ့ၾကတယ္။

ဘဝတစ္ေလွ်ာက္မွာ ကိုယ့္ကို တစ္သက္တာ တန္ဖိုးထားျမတ္ႏိုးသူတစ္ေယာက္ကိုေတာ့ လူတိုင္းႀကံဳၾကရမွာပဲ။ အဲဒီလို ကိုယ့္ကိုယ္တန္ဖိုးထားသူကို ျမတ္ႏိုးတတ္ပါေစ။ "ေဆာရီး"ဆိုတဲ့ ေတာင္းပန္မႈတိုင္းက "ကိစၥမရွိပါဘူး"ဆိုတဲ့စကားနဲ႔ လဲလွယ္လို႔မရႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။ ကိုယ္ခ်စ္တဲ့သူကို မျမင္ႏိုင္တဲ့ အနာတရနဲ႔ဒဏ္ရာေတြ မေပးမိပါေစနဲ႔။ ဒါဟာ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္လံုးကို ထိခိုက္နာက်င္ေစပါတယ္။

"အခ်စ္"ဆိုတာကို ခံစားေစၿပီး "ေဆာရီး"ကို အလြယ္တကူ မေျပာမိဖို႔ သူတို႔နားလည္တတ္ပါေစ...

ဆက္ဖတ္ရန္>>>